Умови повернення

Принципи роботи компанії HobbyHome засновані на винятковому бажанні задовольнити всі потреби та побажання наших клієнтів.

Однак якщо Ви все ж хочете повернути товар, ми підготували для Вас список простих правил і умов.

У подібних випадках ми керуємося "Законом України про захист прав споживачів".


Ми приймемо товар назад і повернемо Вам гроші в повному розмірі, якщо:

  • З моменту отримання товару пройшло не більше 14 днів.
  • Товар та упаковка зберегли первісний вигляд, відсутні сліди використання.


Щоб повернення було схвалене у Вас має бути підстава для повернення:

  • Ви отримали від нас бракований товар або неналежної якості.
  • Товар не відповідає заявленому розміру, кольору, або іншим характеристикам, не пов'язаним з якістю.
  • Товар підлягяє поверненню згідно з "Переліком товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)".
  • Було виявлено прихований дефект, який не є наслідком неправильної експлуатації.


Щоб оформити повернення:

  • Зв'яжіться з нами будь-яким зручним для Вас способом і повідомте про своє бажання.
  • Ми запропонуємо Вам на вибір всі можливі варіанти вирішення конкретної ситуації.


На жаль, ми не зможемо прийняти товар і повернути вам гроші, якщо:

  • З моменту отримання товару пройшло більше 14 днів.
  • Ви вже встигли використати товар або пошкодили його або упаковку.
  • Товар був пошкоджений з вини компанії доставки. В такому випадку Вам варто звернутися за відшкодуванням до компанії доставки.


Додаткові умови:

  • Якщо Ви отримали бракований товар або неналежної якості, ми оплатимо всі додаткові витрати, пов'язані з доставкою.
  • При поверненні товарів належної якості, всі додаткові витрати пов'язані з доставкою сплачує покупець.