Умови повернення
Принципи роботи компанії HobbyHome засновані на винятковому бажанні задовольнити всі потреби та побажання наших клієнтів.
Однак якщо Ви все ж хочете повернути товар, ми підготували для Вас список простих правил і умов.
У подібних випадках ми керуємося "Законом України про захист прав споживачів".
Ми приймемо товар назад і повернемо Вам гроші в повному розмірі, якщо:
-
З моменту отримання товару пройшло не більше 14 днів.
- Товар та упаковка зберегли первісний вигляд, відсутні сліди використання.
Щоб повернення було схвалене у Вас має бути підстава для повернення:
-
Ви отримали від нас бракований товар або неналежної якості.
-
Товар не відповідає заявленому розміру, кольору, або іншим характеристикам, не пов'язаним з якістю.
- Товар підлягяє поверненню згідно з "Переліком товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)".
-
Було виявлено прихований дефект, який не є наслідком неправильної експлуатації.
Щоб оформити повернення:
-
Зв'яжіться з нами будь-яким зручним для Вас способом і повідомте про своє бажання.
-
Ми запропонуємо Вам на вибір всі можливі варіанти вирішення конкретної ситуації.
На жаль, ми не зможемо прийняти товар і повернути вам гроші, якщо:
-
З моменту отримання товару пройшло більше 14 днів.
-
Ви вже встигли використати товар або пошкодили його або упаковку.
-
Товар був пошкоджений з вини компанії доставки. В такому випадку Вам варто звернутися за відшкодуванням до компанії доставки.
Додаткові умови:
-
Якщо Ви отримали бракований товар або неналежної якості, ми оплатимо всі додаткові витрати, пов'язані з доставкою.
-
При поверненні товарів належної якості, всі додаткові витрати пов'язані з доставкою сплачує покупець.